Sunday, October 23, 2011

11.11



Mimi cakap kalau tertengok jam 11.11 tak kesah lah pagi atau malam maknanya ada orang yang tengah rindu dekat kita. Saya pun tak pasti sama ada benda tu fakta atau auta. Tapi syarat untuk benda ni adalah korang tak boleh tunggu pkul 11.11 dan cepat-cepat tengok jam. Dia mesti lah berlaku secara tidak dirancang.

xoxo,
aten NERD.

4 comments:

  1. kalau 10.10 tandanya ada org tak suka dkt kita..ahah p/s : auta shj !

    ReplyDelete
  2. Err. I've heard about this long ago. Cant believe this kind of 'tale' is still being spread around. :/

    ReplyDelete
  3. Alololooo..saya pun xsure la syg fakta yg sy kasik nie betul ke idoknyeee.sapa yg ajar sy entah.upa dah niee yg oi..btw thanks syg..11.11 always remind me to faez azme !

    ReplyDelete
  4. Girls, i dont even really sure about this thingy. figure out yourself. who knows this tale might true. :P

    ReplyDelete

sila komen komen