Sunday, September 4, 2011

Konvoi raya !

Muka ceria selepas 9 tahun tak jumpa !

Sebelum perut mengembang sempat lagi posing !

Mee kari & laksa rumah jerry.

Anak buah Jedah pun join sekali. Cinonet yg berbaju biru. 

Next, rumah Mirah anak Cikgu Mimi. Teka mana satu mama Mirah ?

Mee kari lagi kat rumah Mirah. Tambah lg satu mangkuk. Aiyok. Kembang perut !

Di sini tempat bertapaknya kasih sayang kami masa zaman hingusan dulu. 

Woh camera ! Posing cepat !

Terbongkok-bongkok nak masukkan semua sekali. Terima kasih cik tripod !

Konvoi rumah ke 3, rumah Nabil aka Mr Pilot .

Hakim & Jepah . Dah besar panjang :)

Last, rumah Hafiz aka Mamat Jepun.

Ya Allah kat sini saya melantak paling banyak. Sampai kembang seisi perut.

Ini nama dia Ejat. 

Ini salad ayam paling best ! Sampai sanggup habiskan even dah sumbat nasi ayam ngan spaghetti.

Bersurai. Ini gambar sebelum masing-masing chow.

Hakim buat muka serious setelah kenyang makan. Rileks doctor rileks. 

Time ni Mira & Aimi baru sampai. So empat lagi caamwhore before balik.

Apih si tuan rumah bersama gadis-gadis manissssss. 

Tengok ni ? Siapa tak cair tengok adik manis dua orang ni berpelukan ha ? 
Saya yang perempuan ni pun jeles. 

Menyelit gambar raya. Orengggggggggggg ! hehe


Itu saja update raya kali ini. Adious Amigos. 

xoxo,
aten NERD





1 comment:

  1. wahh.. konvoi raya geng2 sekolah.. shoq habis.
    raya hari tu saya sempat buat konvoi kawan2 uia yg tinggal di bangi dan kajang je.. hmm, lain kali kena buat konvoi geng sekolah pula lah macam aten. :)

    ReplyDelete

sila komen komen