Thursday, July 21, 2011

Goodbye braces.

Dah tak sampai 3 hari lagi braces kesayangan bakal dibuang. Selama dua tahun kau berbakti akhirnya kau bakal dibuka nanti. Seriously memang tak sabar nak bukak tapi bila fikir balik macam tak nak buang je sebab rasa macam comel je ade braces kat gigi. Euwwww perasan. Haha. Tapi ape-ape pun memang kena bukak jugak kan. Takkan lah nak pakai braces sampai ke tua.




So tinggal lebih kurang tiga hari je lagi braces akan berkhidmat. Lepas ni, die dah retired kena pakai retainer lah pulak. InsyaAllah pagi isnin saya dah boleh bukak braces. Doakan selamat ye kawan-kawan. :) 
Thank you so much. <3

xoxo,
ate NERD

4 comments:

  1. pas ni x leh pggl aten gigi besi dah...hihihi

    ReplyDelete
  2. pasni mesti rasa lain macam sebab takdak besi tajam kat besi..hahaha :D

    ReplyDelete
  3. KEEP IT UP..i love reading ur blog..sikit2 boleh update what ur doing kan..hihi.. - eg :)

    ReplyDelete
  4. susi : lepas ni kena panggil aten NERD . hehe. :)

    Gee : haha. tu la pasai. xpe xde besi tajam tp ive to wear another besi yg boleh cabut. its called retainer. :)

    Eg : are you reading mine ? thank you. muax.

    ReplyDelete

sila komen komen