Sunday, June 5, 2011

Little ones

Sepanjang cuti sekolah ni saya sungguh busy dengan kenduri kendara. Pertama, kenduri abang sedara iaitu anak makcik saya CikZe . Kedua, kenduri kakak kawan saya Zaidah. Kenduri second cousin tapi sayang tak dapat menghadirkan diri akibat demam. Dan semalam majlis sambut menantu rumah Cik Ze. Last sekali, birthday party adikkakak dekat umah Cik. Minggu yang penuh dengan makan-makan dan berkumpulnya saudara mara yang jauh dan dekat semua turun untuk meraikan hari yang berbahagia. Sesungguhnya bila adanya majlis makan-makan macam ni memang diet saya akan terganggu. Mana taknya kerja saya makan je setiap kali pergi kenduri. Tapi yang paling best adalah saya dapat jumpa semua sedara tak kira kecik mahupun yang tua. Semua tak lepas peluang untuk meraikan majlis. Gambar bakal diupload.

But here I got one video for you ! Me feeding the little ones. :)


Macam mak-mak dah. :)


xoxo,
aten NERD

4 comments:

sila komen komen