Monday, June 20, 2011

Deja Vu

Somewhen on february this year saya ada mimpi seorang perempuan yang saya sendiri tidak kenal tapi dia adelah bekas teman wanita kawan saya. Cuma hanya melalui beberapa keping gambar namun ingatan saya jelas mengambarkan perempuan yang saya mimpi itu adalah dia. Cukup istimewa sebab ada tercatat dalam blog saya. Jadi hari ni, pagi-pagi lagi ketibaan saya di UM di sambut oleh dia. Mesti korang pelik tak kenal tapi macam mana boleh sambut pulak ? tak macam ni, masa saya sampai dekat main entrance tadi saya ternampak dia. Tengah jalan heading to the gate. Kalau tak silap pukul 8. 45 pagi macam tu. Dia nampak cantik dengan baju kurung biru dan padanan tudung rona senada. Kasut pun kalau tak silap warna biru jugak. Sempat dua kali saya toleh. Lepas tu, terdiam kejap. Fikir balik betul ke dia yang saya nampak ?

Macam  Deja Vu kan ? Tak kenal tapi pernah jumpa dalam mimpi. Dalam mimpi hari tu saya mimpi saya pergi jogging dekat satu tempat ni, then tiba-tiba saya terserempak dengan dia. Sempat kami berbual-bual macam dah lama kenal. Tak silap saya tempat jogging tu sebelahnya ada satu tasik. Then lepas tu dia tinggal saya macam tu je. Kita orang ada singgah dekat satu pondok untuk berehat. Masa kat situ lah kitorang berbual kejap. So sekarang ni saya dah bagi tahu kawan saya tu yang saya ada jumpa exgf dia. Dan kawan saya ada bagi no budak tu lagi. Tapi saya je yang belum cukup berani nak call budak tu. Dalam hati ni saya nak sangat jumpa dia face to face. jadi, pada pendapat korang wajar tak kalau saya call dia cakap saya nak jumpa dia ? Sumpah saya sekarang konfius sangat sama ada nak call dia atau tak.

Harapan saya dekat dia , semoga bila hati saya terdetik untuk call dia , dia akan jawab call saya baik-baik. Amin. Tolong doakan semoga saya mampu call dia nanti. :) And, kalau ada sesiapa yang baca blog saya kenal Firdy ( UM ) tolong sampaikan salam perkenalan saya untuk dia. Thank you. xoxo.

p/s: Should I ? should I ? or Shuhhhhhh I ?
xoxo,
aten NERD

3 comments:

  1. lah aten ni.tak salah pon kalau aten nak kol kan??napa takut sgt..

    ReplyDelete
  2. u know what i pon slalu dpt dejavuu. like seriously tiba2 when i come thru a situation. i terdiam sat n my heart pounding tht i dreamt it!

    ReplyDelete
  3. Really ? takot kan. tapi I eager gila nak jmpa perempuan ni tapi i x berani. :) babe, im done following ur second blog. food. yummayh. <3

    ReplyDelete

sila komen komen