Sunday, March 13, 2011

Thanks skype.

Yeay. Hari ni saya skype lg. Kali ni dengan Piqal & Syawa or my so called maria elena. :)
Memandangkan tadi saya bangun awal pagi sebab kena hantar Kak Kyra sexy tu naik bas ngan kawan dia Kakak-tak-tahu-nama-tapi-gojes. So, on the way balik rumah saya dan susi singgah McD try breakfast box. Okay hotcakes dia sedap. Mc Muffin dia pun sedap. McD apa je yang tak sedap ? Semuanya sedap bagi saya. So 4 bintang untuk family breakfast box McD. 

Oh berbalik kepada skype. Thanks skype sebab saya dah berjaya melepaskan rindu dekat mereka-mereka ini. Yang jauh yang dekat semua saya skype. Jakun sangat baru guna skype. HAHA. Even dengan Susi yang satu rumah duduk meja sebelah sebelah pun kadang kadang saya skype. Kureng betol . Macam tak ada kerja kan. Padahal assignments belambak je . Tapi comel kan duduk sebelah sebelah main skype. :)

Caught you in the blanket. :) 


Ini Mariaaa Elenaaa saya. Balik Mesia cepat-cepat Maghia.
Sayangnya blur kalau tak boleh tengok kembar Maria.

okay thats all for today. have a good day everyone. :)
MU baby well done for last night game.
In Fergie we trust. :)

xoxo,
aten NERD

2 comments:

  1. tue melampau..sebelah pun nk skype gak ke?
    lain la skype orang yang jauh2...
    seperti BG..tiba!

    ReplyDelete
  2. Okayyyy. boleh je. aten tunggu je BG on skype. Tapi x on2 kan. So next time kalau nk skype msg je. Tp weekends je la. Sbb weekday skype aten di blog. :)

    ReplyDelete

sila komen komen