Monday, February 7, 2011

Tagged by BG

25 random facts about saya si gigi besi yang nerd.

Fact 1: Merah. Current obsession.
Fact 2: Baby. Ya, saya cinta bayi comel. :)
Fact 3: Family first. 
Fact 4: Mula menyukai PLL. 
Fact 5: Tidur sambil peluk coco sudah menjadi tabiat sekarang.
Fact 6: Saya seorang yang kuat makan.
Fact 7: Mula memakai pendakap gigi/ braces pada Julai 2009
Fact 8: Suka potpet2
Fact 9: Tak suka tidur. Okay sah menipu. Kuat tidur. Itu fakta.
Fact 10: Lelaki berkaca mata. Kegemaran.
Fact 11: Suka ketawa/gelak
Fact 12: Anak sulung
Fact 13:  Anak mak. Ya, saya anak mak. :)
Fact 14: Saya suka Blair Waldorf
Fact 15: Saya buat blog sebab frust bercinta
Fact 16: Lagu yang tengah berkumandang semasa saya menjawab tag ni ialah lagu Ziana Zain. Kemelut Di Muara Kasih. Jiwang ngeng. -.0
Fact 17: Mood sekarang gembira campur haru bersamaan dengan gembaru
Fact 18: Kak Kyra cakap malam malam selalu dengar saya mengigau.  Fact ?
Fact 19: Dulu dulu saya suka pink oink2 tapi sekarang tidak lagi.
Fact 20: Angka yang saya tinggal tahun lepas. Selamat datang dua puluh satu even masih belum bersedia.
Fact 21: Bulan empat tahun ini. Genap 21. :)
Fact 22: Saya memakai kanta lekap dan kaca mata. 
Fact 23: Kurang confident lagi lagi kalau ada orang pandang. Sumpah terus tunduk malu.
Fact 24: Matematik itu bukan saya. 
Fact 25: Saya tak suka bersepah even kadang kadang saya memang suka buat sepah.

 thanks BG for the tag ! Nah saya TAG lagi kawan saya. 

1 comment:

  1. dear! thaxxx tag kakak;)
    kakak dah pernah jawab tag tu;)

    ReplyDelete

sila komen komen