Friday, February 4, 2011

senyum

Banyaknya kerja sampai dah buntu tak tahu nak sentuh mana satu. Kononya balik cuti ni ingat nak sentuh kerja yang bertimbun tu namun satu pun tak tersentuh lagi. Hanya sekadar tengok dan ambil feel lepas tu tak siap jugak assginment. Penatnya. Bila la nak siapkan semua tu. Sekarang pulak jiwa tengah kacau lagi la malas nak menyentuh assignment yang bertimbun banyaknya tu. Tapi malas macam mana sekali pun at least separuh assignment harus disiapkan sebelum berangkat pulang ke Johor nanti.Kalau tak masak saya nanti nak buat semua kerja dalam masa satu hari. Oh tidak tidak tidak. 

comelnye.

p/s : senyum ubat paling mujarab untuk segala keresahan.


xoxo,
aten NERD

No comments:

Post a Comment

sila komen komen