Sunday, February 6, 2011

Poor me !

Ye sayang, awaklah yang saya maksudkan. Awak awak awak. Awak tahu tak yang awak dah buat salah besar dengan saya. Hadoi awak cik internet sayang, kenapa la awak lembab sangat ni ? Awak tak kesiankan saya ke? Dah la kerja melambak lambak awak pulak nak maen manja manja dengan saya. Fb pon tak boleh bukak habis macam mana saya nak update blog debat ni ? Awak tolong la jangan lembab lembab, tolong kesian kan saya yang selalu buat-kerja-last-minute-padan-muka ni. Saya tahu saya salah tapi tolong la jangan buat perangai lembab siput babi macam ni. Kesian lah saya habis semua kerja tergendala sebab awak taw. Tolongla jangan lembab lembab ye sayang. Puhhleaseeee. :"( 

p/s : Dah selamat sampai pagi tadi. Bahagia. Oh btw, siapa suka make up make up boleh la singgah sini.
 Tuan punya blog ni muka dia macam Sha Al-Yahya.  Korang singgah taw boleh tengok shawl cantik cantik . 



xoxo,
aten NERD

No comments:

Post a Comment

sila komen komen