Thursday, February 10, 2011

It's hard to please everyone

Kalau boleh aku terbang ,
Ingin aku terbang setinggi yang mungkin.
Kalau boleh aku lari,
Ingin aku lari sejauh yang mungkin.

Agar semua hati senang.
Agar semua hati riang.
Agar semua tahu aku juga seorang insan.
Juga punya hati dan perasaan.

Agar tiada satu pun yang terkilan.
Agar tiada satu pun sesalan.
Agar tiada satu pun cebisan.
Sisanya biar aku sahaja yang telan. 



p/s : Burps.. Kenyang makan hati semalam. :'(
p/s/s : Pagi tadi bangun tidur dengan hati yang berbungga setaman. :)


xoxo,
aten NERD

2 comments:

  1. my latest entry ada kna mengena XD

    ReplyDelete
  2. really.tu la. hadoi. penat lah nak mcm ni anis. i x cakap org tapi bila tiba2 i kena sembur i terasa jugak.

    ReplyDelete

sila komen komen