Monday, February 14, 2011

Happy Vee, boo !



Ya saya tahu blog saya dah lama sunyi tanpa berita. Yang ada cuma luahan kata yang mungkin menjengkelkan untuk dibaca. How pathetic tapi saya akan cuba mengembalikan mood cerianya kembali. Cuma saya tidak mampu menjanjikan bila masa yang sesuai. Tapi memang betol apa yang orang kata, hidup ini ibarat roda. Tak selalunya kita diatas maksudnya yang ingin saya sampaikan tak semestinya saya akan bahagia dan tenang. Mungkin ada juga masa saya merasai kekosongan dalam diri ini. Namun sempena tarikh 14 februari hari ini saya ngin mengucapkan selamat hari kekasih buat anda semua. Terutama teman teman wanita sekalian. Selamat saya ucapkan walaupun tiada bunga , coklat serta belon bergas yang berwarna-warni seperti yang anda semua idamkan namun ucapan ini diharap lebih bermakna buat semua. Lompat dengan penuh gembira dan hati berbungga. Semoga hari mendatang akan dilimpahi dengan rahmat yang bergunung- gunung. Senyuman ceria tidak henti terukir. Amin.

p/s : gfs, kerana dirimu begitu berharga. :)

xoxo,
aten NERD

No comments:

Post a Comment

sila komen komen