Sunday, January 23, 2011

Khurafat

Alaaaaaaaaa sapa dah tengok cerita ni ? Seriously am dying for this movie. Nak tengok jugak even Tasha cakap cerita ni sumpah menyeramkan. Tapi saya nak tengok jugak Khurafat tu. Tak kire tak kire ! Tolong tolong ! Housemate saya semua tak nak tengok. Dorang cakap cerita tu tahyul. Tapi saya tak percaya sebab saya tetap nak tengok cerita sampai semalam termimpi nak sangat tengok cerita Khurafat. Sengal. Liyana Jasmay ada dalam cerita tu. Lagi la saya berkobar kobar. Dah la semalam saya nak tengok tak de orang nak teman. Sedih. Nak tengok cerita ni please please. Sape nak tolong teman ? Cepat angkat tangan. 



xoxo,
aten NERD

4 comments:

  1. jgn bazir duit,..ceta dy tak best langsung,..tgk triller pun camtaik,..hak3,..setiap scene suma pun cliche sgt,..takyah tgk ek

    ReplyDelete
  2. dh tgk dh...dh sparuh tgk, nanges kat my hubby ajk kuar...kna mrah ngan my hubby tros diam n tgk cte 2 ngan tutup mta...ahahahahha

    ReplyDelete
  3. BG (sambil angkat tangan) haha

    ely> agak la~~

    ReplyDelete
  4. Jan : takot gak la td aten da tgk :)

    BG : HAHA. aten dah tgk td ngn housemate. best la jugak kan. hehe.

    ReplyDelete

sila komen komen