Monday, January 10, 2011

Ana Rafali


Kesian Ana Rafali. Sana sini saya dengar ramai yang tak puas hati Ana jadi juara AJL tahun ini. Namun rezeki tak mengenal siapa. Tahun ini rezeki Ana ,  mungkin tahun depan Faizal pulak ke. Siapa tahu kan kan ? 
Peminta peminat faizal , Yuna, Hafiz ke sapa ke tak payah la korang kecoh kecoh tak puas hati dengan Ana sebab dia juara AJL tahun ini. Dah nama pun rezeki dia. Tak payah la nak cakap ' Eh aku rasa Ana tak layak menang. Suara dia tak sedap pun ' . Amboi Bedah mulut kau. Pedas. Macam lah suara kau tu sedap sangat kan. Nak cakap macam tu dekat si Ana. Ee, geram tau. 

Apa apa pun tahniah untuk Ana Rafali sebab menjadi juara AJL tahun ini. 
Semoga berjaya lagi pada masa hadapan. Imej sopan awak buat ramai yang tertarik.
Bagus. Itu yang kita nak sebenarnya. Talented and charming. 

p/s : Tahniah jugak untuk ex roomate saya time kat matrik dulu, Misya ! Sepupu awak
menang Anugerah Juara Lagu. Kem salam peluk cium dekat dia taw !

xoxo,
aten NERD


3 comments:

  1. Aah. sepupu misya. perasan tak muka ada iras misya sikit2. :)

    elly : remind me please. :)

    ReplyDelete

sila komen komen