Saturday, December 4, 2010

Manja

Manja semakin menganas.

Mummy please, dont take my pixca. I just hate flash from the camera . RAWR.

Tengok tu manja. Dah boleh bukak mata. Tapi masih lagi sepet sepet. Eh tapi kan mata kucing memang sepet. Ee comel gila manja sekarang. Kalau dulu pegang dia diam je. Sekarang kalau pegang dah pandai mengeluarkan bunyi. Dah la makin montel dan gebu. Tapi part yang tak bestnye saya cuma ade satu hari je lagi untuk bersama si Manja ni sebab nanti saya dah nak balik rumah untuk cuti semester. Duduklah si manja dengan ibunya di sini. Hopefully semester depan dapat jumpa kau lagi manja. Jaga diri baik baik. Semoga kau selamat di sini. Sayang kau lebih sebab kau paling comel dah gebu.


p/s: Grrr. Bosan. bosan . bosan. Update lagi sekali untuk hari ini. 


xoxo,
aten NERD

No comments:

Post a Comment

sila komen komen