Saturday, December 11, 2010

gadis bertudung juga Less ?

Salam semua. Saya mula perasan sejak akhir akhir ini saya selalu google gambar perempuan perempuan cantik. Adakah itu tanda tanda lesbian ? HAHA. No no no. Just kidding. Dont get me wrong guys. Am straight okay. Propa je lebey tu. Bagi korang terbeliak biji mata baca entry gadis bertudung juga menyukai kaum sejenis. Ok enough merepek aten.Lets continue with the story. Malam ini saya nak kongsi sikit pasal teman wanita yang baru saya kenal ni, baru ke ? eh tak sebenarnya dah lama menambah dia kat FB cuma tak berani nak dekat je. Bukan apa saya rasa segan sangat bila nak tegur orang orang cantik ni padahal orang cantik ni bukan maen baik dan sopan santun lagi taw. Beruntung lah bf dia dapat gf yang cantik cun baik peramah and what not macam dia kan. Kalau saya jadi lelaki pun saya nak gf yang macam dia. Dah la cantik peramah pulak tu. Sape tak nak kan kan?

Jum saya kenalkan Aza Nadhirah dekat korang. Aza ni pernah terpilih untuk jadi cover girl majalah DARA macam Fatin Liyana dan Irine Nadia juga . Kalau korang perasan muka Aza ni ada iras iras Marshanda, pelakon Indonesia yang belakon dalam cite Aqso dan Madina , Benci Bilang Cinta dan banyak lagi. Sangat cantik. Korang nak tahu tak kenapa saya suka Aza ni sebab walaupun dia ini model namun dia tak pernah sombong dengan peminat peminat dia. Setiap komen mesti ada respon yang positive daripada Aza ni. Kadang kadang saya selalu jugak stalk Wall Aza. Hee. Jangan marah taw. Dan yang paling menarik, saya cukup kagum cara dia berkomunikasi dengan peminat peminat dia. Memang sangat sopan dan sporting habis. Pernah sekali saya tanya pada Aza , kenapa tak cuba nasib untuk gadis melayu . Ringkas sahaja jawapannya, saya tak suka publisiti. Memang saya kagum dengan awak Aza. Sangat humble dan simple. Mungkin sebab itu ramai yang suka awak kan. Gaya sederhana awak buat ramai yang tertarik. Oh guys Fyi, Aza ni study kat UniKL dia amex pharmacy kat sana. Bagus bagus. Nanti dah berjaya jadi pharmacist confirm ramai yang serbu pharmacy awak Aza. Nanti kalau saya demam boleh lah pergi claim ubat free dekat pharmacy awak ye sayang. Teehee. 


Korang nak kenal Aza tak ? Taddaaa !


Betul tak saya cakap muka dia macam Marshanda? Ini lah Aza Nadhirah.

Lagi satu gambar Aza. Hot dan cun.

p/s : Aza sayang, terima kasih sebab sudi jadi kawan saya. Saya doakan semoga awak berjaya dalam semua pekerjaan awak di dunia mahupun akhirat. All the best deary. 

xoxo,
aten NERD

9 comments:

  1. awww sweety~~
    nape aten ni comel sgt nie!!
    wat kite malu la yang. hehe aza ni bukan tak suke publisiti yang. tp aza ni takde ciri2 gadis melayu langsung hehee
    thanks a lot for this entry sweety! aza rase terharu sgt. ang i'l remember this forever mwah! :)

    ReplyDelete
  2. No biggie. Sume yg aten describe tu mmg betol pon kan. Aza mmg baek n sporting habess ! ily lahhhhh ! <3

    ReplyDelete
  3. so, tajuk post ni takde kena mengena la dengan aza nadhirah tu.

    ReplyDelete
  4. kak aza tu senior saya.
    tp,xpenah tegur dy sbb dy cantek sgtt.
    =)

    ReplyDelete
  5. haswani : oh yeke. hehe. tu la cantik kan die. suke tgk. btw, kite dah follow awk :))

    ReplyDelete

sila komen komen