Saturday, November 13, 2010

Beauty and the awesomeness

Inilah wajah yang saya kagum dengan kecantikan dan kebijaksanaan yang beliau miliki. Cantik itu terlalu subjektif sebenarnya. Tapi pada pandangan saya cantik itu lahir dari hati yangg ikhlas serta peribadi yang baik. Cantiknya seorang wanita bergantung kepada ketinggian santunannya serta kelembutan tutur katanya juga. Bagi saya itu sudah memadai untuk seorang wanita kelihatan cantik dan ayu. Kita tidak mampu untuk lari daripada lumrah hidup untuk mencintai benda benda yang cantik dan sempurna. Saya pun suka tengok perempuan perempuan cantik. Hee. Dont get me wrong. I am straight!. Okay dah dah. Jum kita terjah tuan punya blog honeykoyuni. Dalam hati terdetik bila tengok wajah ayu kak fatin Ya Allah, betapa indahnya ciptaan Mu ini.

1. The doctor-to-be fatin liyana. Tarra !



Ini lah dia kak fatin liyana. Cantik dan sangat sangat cun. Juga sangat stylo. Nanti free kamu semua boleh la jenguk jenguk belog kak fatin ni. Fyi, kak fatin ni adalah pelajar perubatan tahun tiga di Uni. of Padjadjaran, Bandung Indonesia. Apa yang menarik perhatian saya tentang kakak fatin adalah, dia juga mempunyai besi di gigi. Hee.Banyak benda yang saya belajar dari blog kak fatin sebenarnya. Especially cara memakai selendang , cara make up, cara dress up eventho I am not really good at it tapi belog beliau banyak membantu saya. Terima kasih kak fatin kerana tidak lokek berkongsi cerita dan ilmu bersama kami semua. Saya doakan kak fatin berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat. I adore your graceful writing skills and your inner & outside beauty.


shomel!



 p/s: Kenapa suka sangat tengok benda yang cantik cantik sekarang ne?


xxoo,
aten NERD

2 comments:

sila komen komen